chov.stanice Tibetského španěla a NO

Moje 1. narozeniny

09.07.2009 15:48

  
  

Jak nám ten čas letí vážení přátele. Dneska je tomu přesně rok, co jsem se narodil. A že to byl rok plný změn a zážitků. První čtyři měsíce svého života jsem prožil se svými rodiči, sourozenci a ostatními příbuznými a tibísčími kamarády v chovatelské stanici Perla mahagon v Píšťanech u Litoměřic. Tam se o mě vzorně starala moje paní chovatelka Evička, její maminka a taky dcera Šárka. Měl jsem se tam báječně, a když si pro mě přijeli moji noví páníčkové, tak jsem to trošku oplakal. Ale jen malinko, protože u mojí paničky se mám prímově a nic mi nechybí. Jsme pořád spolu a je nám spolu dobře.

     A tak mi na dnešek panička připravila malou oslavičku narozenin. Dostal jsem masíčkový dortík s jednou svíčkou, dovolil jsem paničce, aby jí za mě sfoukla, já si něco přál, ale to je tajné, jinak se to nevyplní. Asi jsem byl moc hodný, protože jsem dostal nové pískací prasátko a krásného kačera, který taky píská a to si panička zavařila, protože teď tu chodí a zacpává si uši. Ale když já mám z dárečků takovou radost a moc za ně děkuji.

     Venku je léto a já si ho užívám na zahradě s těma našima ovčounama. Bodík už mě pěkně přerostl a pořád by se jen pral, má strašně ostré zuby, tak se panička bojí, aby mi něco neudělal, takže už spolu tolik neřádíme. Ale mě to nevadí, já mám stejně nejraději Vendulku.

     Za týden se zase vypravíme na výstavu, tentokrát na Národní výstavu psů do Mladé Boleslavi. Už se moc těším, určitě se zase uvidím se sestřičkou Keysinkou a měl by přijet i bráška Kiko. Tak na toho jsem docela zvědavý, jaký fešák z něho vyrostl za tu dobu, co jsme se neviděli. No a za 14 dní jedeme na prázdniny, na psí tábor. A pojedu s celou mojí smečkou, to bude pěkná výprava, to jsem na to celý zvědavý. Ale už se moc těším, až se budu prohánět po jihočeských loukách s Vendou a ostatními. Až se vrátím, tak vám povyprávím.

     A  nejen já mám dneska narozeniny, ale i moji bráškové a sestřičky. Takže Keysinko, Kiaro, Kiko, Krakene a Kreone. Přeji vám všechno nejlepší k dnešním prvním narozeninám, ať jste šťastní, zdraví, vaši páníčkové, ať jsou na vás hodní  a doufám, že Vás budu potkávat na výstavách. Mějte se všichni báječně a užívejte léta. Zdraví Vás bráška Kim.

 

    

        

 

     

Kontakt

Ivana Nováková

zicahartis@seznam.cz

Pod nádražím 1834
35801 Kraslice

721449031

Vyhledávání

Krmíme krmivem značky

 

 

V této ordinaci se skvěle starají o naše miláčky !!! 

Veterinární ordinace Šerovet Kraslice

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode