chov.stanice Tibetského španěla a NO

Oblastní výstava NO Chodov u K. Varů 30.5.2009

01.06.2009 10:26

     Ahoj přátelé. Tak jsem si dal pouzu od svých výstav a páníčkové mě vzali na kukandu na Oblastní výstavu německých ovčáků do Chodova u Karlových Varů. Výstavu pořádala tamní Základní kynologická organizace poprvé a musím pochválit, že se jim moc a moc povedla. Ovčáků bylo přihlášeno přes 50, což je na naší oblast opravdu rekordní počet. Výstava byla bez chybičky, počasí tak akorát, žádné vedro a žádný déšť. Mohli jsme vidět jak ovčáky černé se znaky tak i vlkošedé jedince. Většina byla oceněna známkami nejvyššími, takže účast opravdu na úrovni. Pejsky posuzoval pan Ing. Jiří Novotný skvěle a spravedlivě. Myslím, že vystavovatelé byli spokojeni. My jsme naše ovčouny nevystavovali, protože ani Vendulka a ani Urzík ještě nemají zkoušku a Bodík je prcek, ten si musí ještě počkat. No a já tam zase potkal nové kamarády, ale úplně nejvíc se mi líbila Bushy ze Zlaťáků Lidušky Mašatové z Karlových Varů. Panička mi sice slíbila na hraní její tři šiperky, ale protože Liduška vystavovala Wagara ze Zlaťáku, tak šiperky zůstaly doma a já se s nima potkám až na výstavě v Klatovech za 14 dní. A už se na ně fakt moc těšim. Panička trošku fotila, tak se můžete podívat na pár foteček a já utíkám na zahradu, Bodík tam netrpělivě vyhlíží, kde se courám. Takže papapapa a zase někdy nashledanou.

Kontakt

Ivana Nováková

zicahartis@seznam.cz

Pod nádražím 1834
35801 Kraslice

721449031

Vyhledávání

Krmíme krmivem značky

 

 

V této ordinaci se skvěle starají o naše miláčky !!! 

Veterinární ordinace Šerovet Kraslice

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode